17 Eylül 2012 Pazartesi

Beslenmeye Devam

Minik kızım 3 Eylülde pipetle ayranını içti! Ah bu bıdıkların neyi ne zaman yapacakları kesinlikle bilinmiyor. Bir ay önce denemiştim pipeti, uzaylı gibi davranmıştı, kemirilecek yeni birşey olarak gördü. Ben de bir daha denemedim zamanı gelmedi diye. Pazartesi günü tekrar deneyeyim dedim, ohhh küçük hanım artık hazırmış, o kadar güzel içti ki, çok da hoşuna gitti. Artık dışarıda rahatlıkla meyve suyu  / ayran içebilir.
Benim küçük hanımın sürekli damak zevki değişiyor bu arada :) Aylardır domatesi ağzına koymayan minnoş artık bir domates canavarı. Aydından gelen domates ve biberlere nasıl saldırdığına bir bakın :)

Yeme içmesi ile ilgili bir nokta da ek gıdaya geçtikten sonra herşeyi yiyen Damla'mın 1 yaşına girdikten sonra çok sevdiği şeyleri yemeyi reddetmesi oldu. Köfte,dolma hatta patates kızartmasını bile red etti. Varsa yoksa tarhana, yayla çorbası, süt, yoğurt, karpuz ve kavun. Bir yazı böyle geçirdik. 1 ayı geçgin böyle devam etti, şükür artık düzeldi. Tekrar hemen herşeyi yiyor benim minik oburum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder