29 Ağustos 2012 Çarşamba

Marmara Ereğlisi Kaçamağı

Bir blogda okuyarak Poyraz Butik Otele ve Marmara Ereğlisi'ne gitmeye karar verdik.  Hem İstanbul'a yakın hem uzak, tam istediğim gibi.
Pazar günü otele vardık. Ufak bir mekan Poyraz Otel. Sahil kenarında yer alıyor. Oda - kahvaltı şeklinde çalışıyorlar. Bizim odamız ufaktı ama geniş ve çok güzel odaları olduğunu da gördüm. Bir daha gidersem kesinlikle o odalardan rezerve yapacağım. İlk gün hava çok güzeldi ancak pazar günü olması sebebiyle sahil çok kalabalıktı.  Yine de denize girdik. Damla'nın havuzunu da götürmüştük. Otelin bahçesinde otururken Damla'da havuzunda oynadı.  Otelin bir de yeni yavrulamış kedisi vardı. Damla'm bayıldı onlara, ilk gördüğünde sevinçle "dedi" diye çığlık attı.
İlk günün akşamında Marma Ereğlisi'nde Yengenin Yeri adlı restorana gittik. Yörenin adı duyulmuş mekanlarından. Lüks bir restoran değil ama lezzetli köfte yapıyorlar.

İkinci gün hava serinlemeye başlamıştı. Denize girmek için öğlen güneşini bekledik. Bu arada biraz hamak keyfi de yapmayı ihmal etmedik tabi. Akşamında bu sefer diğer ünlü bir mekan olan Ada Restoranda balık yedik. Damla'cık da balık yedi, annesini çok mutlu etti.

Üçüncü gün artık hava iyice kötüleşince hiç denize girmeye çalışmayalım dedik ve Tekirdağ köftesi yemeğe Tekirdağ'a gittik :) Yine oraların ünlü mekanlarından Özcanlar'da köftelerimizi de yedik. Dönüş yolunda Garden Et Lokantasına uğrayarak Damla Hn'ın arkadaşları tatlı Bahar ve Beren'i de görmeyi ihmal etmedik tabi.

Son olarak otel ile ilgili kısa bilgiler, gitmek isteyenler için: Poyraz Butik Otel'in web adresi: http://www.poyrazbutikotel.com/tr/index.html . Otelde açık mutfak da var. Normalde pişirmek yasak olsa da bebeklilere imtiyaz tanınıyor. Otelin tek eksik yanı kahvaltısı. Daha doyurucu bir kahvaltı verebilirler. Yine de İstanbul'a yakınlığı ile gidilesi bir mekan.