23 Temmuz 2013 Salı

BalDamla'sı büyüdü...

Ne kadar uzun bir zaman oldu bloga yazmayalı. Herşeye fırsat buluyorum ama nedense iş bloga gelince çok üşeniyorum işte.  Neyse lafı uzatmayayım, minik kızım büyüdü kocaman bir kız oldu. Artık herşeyi anlıyor, 3 kelimelik cümleler kurmaya başladı. 18 aylıkken 8 kelime bile konuşamayan bir kız içn çok büyük bir aşama :) 
Sürekli hopluyor, zıplıyor. Merdivenleri çıkar, iner, kendi kayıraktan kayar. Dönen kaydırak ise favorisi. Bu aralar ise oyun hamurları favorisi.
Ramazan dolayısıyla doğum günümüzü biraz erken kutladık bu senede. Yine süslemelerde arkadaşımız Arman yardımcı oldu. Agustos anneleri grubmuzdan Yasemin teyzemiz de el emegi süslemeleriyle katkıda bulundu. Pasta ve kurabiyelerimiz ise Kamer teyze'den. Fotoğraflarımızı Ararat Erol tarafından çekildi. Kızımın kıyafetini ise Nesli dikti: 
Tüm gelen misafirlerimize çok teşekkürler ediyoruz, işte fotoğraflarımız:

Güzel pastamız, hem lezzetli hem de görsel olarak muhteşem...

 Muffinlerim, ben yaptım :)

Kurabiyelerimiz...


 İşte kızımın Yasemin teyzesinin el emeği baykuşları:

Damla'm ve pinyatası. Pinyatamız http://www.pinyataci.com/hizmet.asp.htm'dan.

Anne - kız, aynı ben değil mi :)

 İşte masamız, ama tuzluları çekmemişiz ne yazık kı :(

Damla'm ve arkadaşları mumu birlikte üflediler.

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş herşey heleki baykuş konseptine bayıldım.Nice güzel yaşlarınız olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten baykuş konsepti harika olmuş kadriyecim, sen bahsedince hiç böyle düşünmemiştim. muffinler harika bu arada link için teşekkür ederim. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, gerçi uzun zamandır yazmıyorsunuz ama yine de tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil