23 Mart 2010 Salı

Dolu Dolu Bir Haftasonu

Çok güzel bir haftasonu geçirdim. Cumartesi eski işyerim olan İş Bankası'ndan arkadaşlarımla, minik prenses İrem'in annesi Duygu'ya gittik. Prensesimiz biraz hasta olmuş ve annesini gece uyutmamasına rağmen, ana-kız bizleri çok güzel misafir ettiler. Misafirlikte yeme - içme olmaz mı:). Menüde, benim yaptığım tuzlu kek ve elmalı çikotoplar, Yeşim'ciğimin marifetli ellerinden kısır, evsahibemiz Duygu'nun yaptığı patatesli-kıymalı börek ve patatesli salata vardı.
Bu güzel günün devamında, canım arkadaşım Yeşim ile beraber biraz alışveriş yaptık. Uygun bir fiyata Ninewest ten babet aldım. Duygu, kızma seninle de çıkarım alışverişe. Beraber beğendiğimiz pantalonu alırız. Merak edenler için, işte yeni ayakkabılarım:
Şu işe bakın ki, aldığım ayakkabılar çantam ile tam bir uyum içinde:) Ninewest de kış sezonunda %70'e varan indirimler var. Yazın kullanabileceğiniz çok güzel ayakkabılar da bulabilirsiniz. Bitmeden bir bakmak lazım, benden söylemesi.

Pazar günü ise anne, babam ve yeğenim Nilüfer geldi. Onlara da boş durmayarak elmalı kurabiye ve kırpıntı böreği adlı bir börek yaptım. Elmalı kurabiyelerim her zamanki gibiydi, tarifini yazacağım, ama börek istediğim gibi olmadığından tarifini yazmayı düşünmüyorum.

Yorucu ama çok güzel bir haftasonuydu. Tariflerim için çok bekletmeyeceğim, hepsi yolda ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder